W języku potocznym, to osoba kupująca produkty na szeroko rozumianym rynku dóbr i usług. Obecnie w dobie konkurencji rynkowej, kiedy mamy możliwość wyboru spośród towarów i usług o lepszej jakości i niższej cenie ,warto znać prawa konsumenta. Skoro każdy z nas często bywa konsumentem – to trzeba być świadomym swoich praw i obowiązków.
23 listopada uczniowie klasy 1h/t, 1i oraz 1a/w brali udział w spotkaniu z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów, Panią Ewą Barczuk – Kałat. Uczniowie mieli okazję do zadawania pytań, dowiedzieli się z tzw. „pierwszej ręki” o prawach konsumenta, wiedzą także gdzie szukać pomocy. Pani Rzecznik w bardzo atrakcyjny sposób przekazała wiedzę na temat: składania reklamacji, korzystania z gwarancji, zakupów w Internecie oraz zagrożeń wynikających z korzystania z usług różnych portali internetowych.
Dzięki stałej współpracy z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów, młodzież ucząca się w Naszej Szkole została odpowiednio przeszkolona w zakresie ochrony praw konsumenta.
Dziękujemy za spotkanie, przekazaną praktyczną wiedzę i do zobaczenia za rok!
[su_animate]
K.O.